Thursday, May 31, 2007

Sta sam sve lepo dobila....

Malo sam zabusavala sa lekcijama ali imam "opravdanje"! Juce mi je bio rodjendan, fenomenalno sam se provela uz muzica i detence a dodatno su ga ulepsali moji kompanjerosi sa foruma WEB GRAFIKA!!!
Evo sta sam sve lepo dobila na poklon od njih! Iznad svake ce stajati tvorac uz jedno veliko hvala svima!

Something

Coop


Sonja


Redfield


Lea


Jacy


Libellula


Sara


Tanasija

Viki de Marko


Annie


Beba

FoxMulder

Goca

Ita

Kale

Kath

MinjaB

Mpazun

Mama_Daisy

Tanja



A evo kome je Tanja jos dojavila da mi je rodjendan pa je i ON cestitao :)))




4 comments:

Anonymous said...

Tweety,da ti cestitam i ovde rodjendancic :)
Od srca ti zelim sve najbolje !

TWEETYLINA said...

Hvala Minja! Cmok!

Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Skip Sluggish Downloads With NZB Files You Can Hastily Search HD Movies, Games, MP3s, Software and Download Them @ Flying Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet[/B][/URL]

Anonymous said...

It isn't hard at all to start making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat system[/URL], Don’t feel silly if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses not-so-popular or not-so-known methods to build an income online.