Wednesday, May 9, 2007

Dobila sam materijal za slobodni!

Tako ja jutros lepo ustala, palim komp i pravac forum da vidim da li je postavljeno glasanje za mesecni zadatak kad ja tamo a ono medjutim :) DOBILA SAM SLOBODNI ZADATAK!!! Dobro,dobro, da budem sasvim precizna dobila sam MATERIJAL za slobodni zadatak. Nemate pojma koliko sam uzbudjena!
Elem, tema je (ta divna slatka):






LJUBAV

Velicina rada treba da bude 600x450 pixela, rok za izradu zadatka je 7 dana a evo i materijala:




maska



slika za tubu


Bogami, iako mi se tema jako dopada, vec sad vidim da uopste nece biti lako iskominovati, ali dacu sve od sebe da rad bude zadovoljavajuci i nadam se da cu uskoro kaciti ovde lekcije sa drugog nivoa!


WISH ME LUCK!!! :)))))))

2 comments:

Anonymous said...

Uh, tubu sam juce ceo dan rezala a danas sam u potrazi za ostalim materijalom za rad... vec sam neke probne napravila ali su jos uvek daleko od onog sto se meni BAS dopada... dobro, imam jos 6 dana, smislicu nesto :)

TWEETYLINA said...

Uh...predala sam jutros slobodni... cekam da krene glasanje... imam tremu kao pred diplomski...