Monday, May 7, 2007

Jos malo igrarija...

Evo, dok cekamo novi nedeljni zadatak i glasanje za mesecni uradih jos nesto dok je moj mali zvrk spavao. Ponovo je u pitanju tutorijal, medjutim malo sam ga izmenila.
Tuba koja je bila u originalu je copyrighted, tako da sam iskoristila ovu vilu koju sam imala i ispalo je sasvim OK po mom skromnom misljenju :)








A odmah za njim jos jedan po tutorijalu koji mi se BAS BAS dopao. Mislim da je ovo scrap ali nisam 100% sigurna (nisam jos zvanicno stigla dotle)






I jos jedna obradjena po tutorijalu, kao sto i pise - moja ljubav je model :)







Evo, jos jedan rad za danas i odoh u krpe. Ovo je po tutorijalu za wallpaper:




2 comments:

mama_daisy said...

divne su ti igrarije stvarno.....odusevljena sam...jedva cekam da vidim tvoj mesecni, a i slobodni.....
nadam se da ce moj slobodni proci posto muku mucim sa njim...pa da idemo zajedno na drugi.....

mama daisy :)

TWEETYLINA said...

Hvala ti, mama_Daisy, bas mi je drago sto ti se dopadaju! Ja sa nestrpljenjem cekam tvoj slobodni, kao sto rekoh meni da je takva tema "upala" mislim da bih skakala sa ovog mog 10-og sprata!