Monday, June 4, 2007

Graficke utakmice

Pre par dana na forumu je osvanulo i obavestenje o uvodjenju "Grafickih utakmica" .
Od pravila stoji sledece:

Igra jedan na jedan se odvija izmedju dva clana.Od administratora dobiju temu, i razigravaju je tako sto jedan napravi tag, drugi odgovori....i tako sve dok neko ne odustane .maksimum broj radova na istoj temi je 15.velicina ce biti standard: 800X450.

Moj protivnik je Mpazun (ja sam izazivac :))) ) a dobile smo za temu "UBI ME PREJAKA REC"... heavy, nema sta!
Za sada sam smozgala ovo i cekam da Majci odgovori na izazov a do tada smisljam vec drugi rad...







EDIT: 5.06.2007.

Maja je odgovorila na moj izazov, te u skladu sa tim utakmica se nastavlja mojim radom. Evo ga i on








EDIT: 6.06.2007.
Novi izazov


EDIT: 7.06.2007.
Ne odustajemo, ni Maja a bogami ni ja :))
Cak sta vise, kako vreme prolazi sve vise ideja mi pada na pamet. Evo ga 4. deo utakmice.





EDIT: 9.06.2007.
Posle krace pauze evo jos jednog rada na utakmici, iliti set br. 5 (u duhu Roland Garrosa :) )





EDIT: 10.06.2007.
Izdaja, sta vise moze da boli, sta je gore od nje, sta vise odgovara ovoj temi nego sledece:





EDIT: 12.06.2007.
Jos jedan u nizu radova na temu "Ubi me prejaka rec" - preljuba.
Po mom misljenju ovo je moj najbolji rad do sada (bas sam skromna, ha :) )




EDIT: 14.06.2007.
Dva rada koja nisam okacila a utamica traje i dalje.









EDIT: 30.06.2007.

Utakmica je zavrsena jos pre nekih nedelju dana a ja nikako da "okacim" ostatak radova. Evo, konacno i to da uradim.
























No comments: