Tuesday, June 5, 2007

II stepen - Lekcija br.13

Lekcija nosi nazov "Scrapbooking".
Za one koji ne znaju u pitanju je tehnika ukrasavanja fotografija... veoma zanimljiva i korisna pre svega. Ja sam jos uvek na pocetku savladavanja iste ali nadam se da cu vremenom usavrsiti, jer me jako privukla.
Da ne duzim mnogo, evo, po obicaju obaveznog dela ...





i za njim mojih slobodnih radova:
- Moj dragi i ja, na pocetku zabavljanja



Na narednim je nase blago, ali mislim da to i nije neophodno naglasiti :) Rad u sredini je po stranom tutorijalu, a ova druga dva sam ja smislila, naravno uz tudji materijal (jednog dana cu nauciti sama da pravim a do tada hvala svima koji su se potrudili i bili velikodusni da svojih ruku delo podele sa nama, pocetnicima i tako nam ulepsaju radove)












No comments: